środa, 20 lipca 2022

Brevet 600 Kierunek Wschód

Impreza brevetowa "bez wsparcia" może i jest troszkę trudniejsza do ukończenia, ale na pewno tańsza!!!

Normalnie, wpisowe na tego typu zawody wyniosłoby jakieś 250 zł, a tak mój budżet zamknął się w kwocie 87 zł 95 gr (płaciłem wszędzie kartą).

Sama impreza bardzo kameralna, zaledwie 16 uczestników. Ja potrzebowałem tego startu i nie chodzi nawet o punkty do przyszłorocznego PBP we Francji, ale po prostu o sprawdzenie się, ile jeszcze potrafię i czy w ogóle potrafię. Ostatnie 14 dni tylko remonty, budowa, przewożenie kamienia, ziemi, gruzu - nie było nawet mowy o tym, żeby choć na chwilę posiedzieć na siodełku.

A z przejazdu jestem zadowolony. Jechałem z kolegą Jackiem, który miał na tyle cierpliwości, że czekał na mnie wiele razy, za co bardzo mu dziękuję. Czas przejazdu wyniósł 27 godzin 13 minut, a ostatnie 180 km zapamiętam na długo, bo wiało tak piekielnie mocno i oczywiście w stronę przeciwną do kierunku jazdy.

Noc była raczej zimna, starałem się o tym nie myśleć, a deszcz złapał nas około godz. 22-iej i padał niespełna godzinę. Na plus zasługuje samo wyznaczenie trasy (z Niepołomic do Szczebrzeszyna i z powrotem), bo była to bardzo ciekawa trasa z dobrymi asfaltami i małym ruchem samochodów.

Raczej, to ostatni mój start w tym roku, dlatego cieszę się, że zakończony powodzeniem. Na koniec dziękuję Marcinowi Głowackiemu z serwisu rowerowego GIANT Miechów za przygotowanie roweru.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz