niedziela, 11 marca 2018

Otyliada 2018

4 kilometry pływania, to dystans Ironmana i z tego, co się orientuję, limit czasu nałożony na zawodnika wynosi 2 godziny 20 minut. Tegoroczna Otyliada była najlepszym momentem, by odpowiedzieć sobie na pytanie: czy dam radę się zmieścić w tym czasie?

Choć pora nie bardzo (z pracy wyszedłem 22:30) i brak regularnego rozpływania w ostatnim czasie - postawiłem wszystko na jedną kartę i o godz. 22:45 wskoczyłem do wody.

...No i jestem z siebie bardzo zadowolony, bo przepłynięcie 4 kilometrów zajęło mi 2 godziny 5 minut(!).

Najwięcej, bo aż 2,5 km przepłynąłem klasykiem, 500 metrów grzbietem i kilometr kraulem. Aż cztery razy wychodziłem na sikanie, więc nie wiem do końca czy to jest normalne... Magda po powrocie do domu zadała mi pytanie czy mógłbym teraz wsiąść na rower i przejechać 180 km, tak jakby chciała mi coś zasugerować. Kto wie, może kiedyś...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz