poniedziałek, 5 marca 2018

Osobowość Roku 2017

No i stało się... 2 marca odebrałem tytuł i statuetkę Osobowość Roku za zaangażowanie w pracę Centrum Kultury i Sportu w Miechowie, a zwłaszcza za prowadzenie Sekcji Rowerowej i propagowanie modelarstwa wśród dzieci i młodzieży.

Plebiscyt zorganizowała i przeprowadziła Gazeta Krakowska, a sama idea zgromadzenia w jednym miejscu blisko 90 laureatów z całej Małopolski wywarła na mnie ogromne wrażenie. 


Dziękuję mojej wspaniałej żonie Magdzie, która na każdym kroku mnie wspiera i znosi cierpliwie moje fanaberie. Dziękuję Julci i Kasi, które od samego początku mi w tym plebiscycie kibicowały. Dziękuję babci Eli, która mimo obowiązków przyjęła zaproszenie i pojechała z nami na finałową uroczystość. Dziękuję wszystkim, którzy na mnie głosowali. Dziękuję całej ekipie wspaniałych ludzi wchodzących w skład, bądź mających cokolwiek wspólnego z Miechowską Sekcją Rowerową. Dziękuję miechowskim modelarzom, którzy dzielą ze mną wspólną pasję, jaką jest sklejanie modeli. Dziękuję Dyrekcji oraz moim koleżankom i kolegom z pracy. Dziękuję i gratuluję koledze Wojtkowi, który również odebrał statuetkę i jako laureat jest dla mnie wzorem do naśladowania.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz